|
RECOLZAMENT TOTAL I ABSOLUT A LA BRIMO |
|
|
|
|
Dilluns, 24 de novembre de 2008 |
|
El Sindicat de Policia de Catalunya SPC davant de l'article aparegut al diari El Periódico vol transmetre el total i absolut recolzament als membres de la BRIMO. En aquest article es diu que "Vilaró vol saber quin agent dels Mossos va llançar la pilota de goma".Per a nosaltres esta clar: el nostres companys van fer una feina impecable i en tot cas si va haver un accident caldria mirar en que es va errar, si és que va haver un error. No es pot carregar la culpabilitat a l'agent ,que de manera disciplinada , correcte i complint de manera impecable amb els protocols d'actuació que tenen, va fer la seva feina.
Per tant enfocar totes les responsabilitats cap a l'agent que va realitzar el tret és no voler veure més enllà o carregar contra el més dèbil. Caldrà revisar perquè el màxim responsable de la Guàrdia Urbana de Barcelona no estava assabentat de la càrrega policial i en cas contrari, si ho sabia, perquè no va marxar del focus del conflicte que va motivar la càrrega policial.
El Sindicat de Policies de Catalunya SPC no tolerarà cap intent de fer responsable a l'agent d'un grup antiavalots per una accident laboral. La responsabilitat no és de qui compleix de manera disciplinada i exemplar amb les ordres rebudes.
Entrevista a Radio Kanal Barcelona RKB 106.9 FM Dimecres 19/11/2008
|